روز درخشان راسل و همیلتون در بلژیک برنامه روز سوم ورزشکاران ایران در المپیک پاریس (دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳) | رقابت ۳ ورزشکار در ۲ رشته نتایج روز دوم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (۷ مرداد ۱۴۰۳) | حذف ۳ نماینده ایران از المپیک برنامه بازی‌های فوتبال المپیک ۲۰۲۴ پاریس + جدول استقلال و پرسپولیس در همه بازی‌های آسیایی مهمان می‌شوند مصدومیت هویلند و یورو در جریان شکست منچستریونایتد حسینی در استقلال ماندنی شد + عکس جاور: باید خوش شانس باشیم نفرات جدید در ترکیه به استقلال اضافه می‌شوند دوشنبه (۸ مرداد ماه ۱۴۰۳) دومین جلسه رسیدگی به پرونده بیرانوند و پرسپولیس نتیجه و ویدئو بازی تیم قایقرانی روئینگ دو نفره ایران در دور مقدماتی المپیک پاریس | جاور و نوروزی راهی مرحله شانس مجدد شدند نتیجه و ویدیو بازی نیما عالمیان و کائو در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | تکرار توکیو برای نیما در پاریس! سوتی عجیب گزارشگر تلویزیون | برج میلاد به پاریس رسید! + ویدیو کاکوتا از چلسی تا استقلال| رونمایی از وینگر بین المللی استقلال در اردوی ترکیه؟ مهاجم بارسلونا هم‌بازی رونالدو می‌شود؟ حذف شرمینه چهل‌امیرانی و فاطمه امینی از المپیک پاریس هنر دست استادکاران فرش تبریز در راه المپیک ۲۰۲۴ مخالفت باشگاه ترکیه‌ای در انتقال محمدی به پرسپولیس احتمال رد ورزشگاه تختی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا دروازه‌بان استقلال قرضی جدا می‌شود مجلل راهی یک چهارم نهایی المپیک پاریس شد + فیلم
سرخط خبرها

گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند

  • کد خبر: ۲۱۸۹۹۰
  • ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸
گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند
یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی پیشنهاد مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، فدراسیون فوتبال قصد داشت بعد از قطع همکاری با رضا عنایتی هدایت تیم امید ایران را به دست یحیی گل‌محمدی یا فرهاد مجیدی بسپارد، اما هیچ یک از این دو مربی حاضر به پذیرش هدایت تیم ملی نشدند.

حالا فدراسیون فوتبال باید از میان دیگر گزینه‌ها به دنبال انتخاب سرمربی تیم امید ایران باشد. پیش‌تر هدایت تیم امید ایران به دست رضا عنایتی بود که این مربی هم در انتخاب المپیک ناکام بود و هم در بازی‌های آسیایی با شکست‌های پی در پی از دو تورنمنت کنار رفت.


حالا باید دید از میان گزینه‌های موجود کدام یک حاضر به پذیرش هدایت تیم ملی خواهند شد و آیا اساسا مربیان مطرح حاضر به قبول مربیگری در تیم ملی خواهند بود یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->